Nu börjas det!

Oj! , det var längesedan.
Men tänkte en tanke att jag skulle börja blogga igen :) Det är ett bra sätt att komma ihåg vad man gjort  under veckorna :D haha.

Så vad har hänt på sistonde då? , mja, samma gamla visa. Gotland, kan inte hända så mycket nytt. Mest träffa folk, festa, somna på konstiga ställen, glassat i turkiet, fått en hel ny stuga.
Lite har det nog hänt endå.

Så idag då? , jo jag skall sitta barnvakt och se på barnfilm med min syster och äta lowfat chips, och sedan blir det in till staden och äntra Festen hos Siri :D Längesedan en bra hemmafest, hoppas det blir kul :)

Allt för mig denna gråmuliga skitdag. <3

oj herregud, så populär man var i helgen då. Blev just bjuden på en till fest imorrn :) grrrr..

en höstdag i roma
en höstdag i roma

Kommentarer
Postat av: elmermupp

Haha, jag har fan druckit varje dag det här lovet xD

2008-10-22 @ 09:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0