Tack för kaffet.

Söndag. Ja vad skall jag säga, helgen har varit kul och lite småseg sådär. I fredags så vart det halloweenpartaj på Effes. jag var typ döden eller ngt. Det var en rolig kväll :)
Igår så gjorde jag inget vettigt, drog till Porro och såg en film. Drog hem och sov lite, gick upp runt 2, körde lite svart taxi från en fest i stenkumla,  3 rundor och jag fick 550 riksdaler :) väärt!, sist hämtade jag Willy och JOhan som hade vart bartenders, Willy var socialberoende så han skulle sova hos mig. Så så blev det ^^

Idag har jag spelat bandy i Havdhem typ?. Vi vann, ush, nu skall jag plugga och ha allmänt drygt eftersom det är Söndag. :)


Känn gunget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0