Grymt relaxxxing.

Helgen har vart störtskön tkr jag, lite party i fredags.
Tofta med Linnea,Jonte och Jonas i Lördags, första doppet och lite solbränna.
Partyhatts-chill med pool och bra musik på Lördagskvällen med Sandra, Andre, Carro, Jonas och lite Johan på Lördakvällen :) As-chill.
Och idag övningskört och sett mitt favoritlag vinna. Gudomligt!

En lungn och skön helg helt enkelt :)

Och jag har tappat bort sadden till min kamera så ni kan/får inte se alla roliga bilder jag har tagit under helgen. Sorry men jag skall hitta den försvunna kabelmuppen!

/ KillenmeddomvitaochhetabrillornasomheterRasmus.


Kommentarer
Postat av: Linnea.

Jaa det var verkligen en kanon bra dag på stranden, as härligt. Var bara jobbigt sen när man kom hem och såg den svidande-bräna-ryggen :S

2008-05-12 @ 12:50:17
URL: http://linneatalen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0