LokeRumme.

Döda mig för stavningen.

Det vart skitkul igår :) Efter att ha dragit oss ut till Lokrume så Började vi Basta, Jag, Porro och Maximilian. Anna bangade. grr.. Fuck and shit vad vi eldade på, det va nog som mest 100 grader celcius där inne, det va inte skönt. Men vi skrek och gastade och garvade, sprang in och ut. Fick bevittna porros "sjal" . Sjalincidenten. hah ^^

Efter det så rökte vi vattenpipa i några timmar, hörde på shysst musik och bara chillade. Efter det va man astrött och slut i både huvud oh kropp, då vi vid 12-slaget kokade pasta och började spela ngt spel, haha.

Jag garvar alldrig så här mkt som jag gjort nu igår ,om jag inte skulle vart med er. Har nog inte garvat såhär mkt i År faktiskt, ! Man skulle kunna skriva en bok om alla sjuka och idiotiska citat och samtalsämnen vi hade igår och har haft. Shit asså.



I´ts your round // R

Kommentarer
Postat av: Frida

asså lokrume ftw!?

2008-03-18 @ 09:26:44
URL: http://fridiih.blogg.se
Postat av: Elias

Hahaha! Jag har inte upplevt något så trevligt som Lokrume på riktigt länge tror jag! Det var trevligt från början till slut! Och sjalincidenten, den kommer leva länge i mannaminne xD

2008-03-21 @ 13:02:34
URL: http://watoosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0