Kejsaren är naken.

Orkar inte berätta allt jag gjort i helgen utan skall försöka sammanfatta det lite snabbt :)

Våra kära vänner Gillan och Putis har kommit ner till Ön från det iskalla Norrland, så har lekt med dom ganska mycket överlag. Barnvakt med Jonathan i Fredags, och sendan en snabbvisit till Porro som hade styrt Fest :) trevligt,.

På lördagen så spelade jag innebandymatch och firade Jonathan aka Gillan som har fyllt 18 pannor. Wiiiiiiie :) Serverades skitgod mat och sånt :) Hans present av mig fick bestå av Rusta-godis och Pampers tvål,  det berodde på min ekonomiska kris kanske ^^
På kvällen begav vi oss ett par stycken till Jonas där vi rökte vattenpipa och chillade hela natten :)

Och så har vi fått klartecken att göra en Rockmusikvideo i skolan :D Fett skojj. Så RoE, nu jävlar ;)

Idag skall jag bara övningsköra och nöta Bonniers trafikskola,. :)


          image71

♥ Rasmus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0