Iskallt. :O

Fyfan vad kallt det har blivit! Solen lurar ut en i kylan typ, lurendrejeri.

Idag så var det verkligen en sån där dag då jag bara kände att jag verkligen inte orkade upp ur sängen, men såklart så tog jag mig till skolan endå. För att mötas av nyheten att vi inte hade någon, skola asså. Alal verkade veta att våran enda lektion idaag va inställt, FAN! hurihelvete kunde inte vi fått reda på det då.. Får vell skylla mig själv eftersom jag inte geekar tjelvar hela dagarna, men skit.

Men men, drog hem och sov några timmar så nu är jag inte lika lack längre, fasten jag laddat ner Bullet for my valentines nya skiva och konstaterat att det låter skitkonstigt så är jag på ganska glatt humör.

Och resten av dagen så blir det spela Sävecupen , leka med Hugo eller nått i den stilen :D

image64,
Fotboll senare idag :) , det här kortet är från Halloweencupen , fan va kul det va xD ( gillan på kortet )


∞ R.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bevakad, jag skriver om dig i min blogg

2008-03-05 @ 17:51:49
URL: http://ryktenellersanning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0