Grattis vännen <3

Idag fyller min älskvärda kompis 18:on, Elias Björkdahl, han har också fått det graciösa smeknamnet "Porro" . 
Porro har fyllt mångas liv med galna skratt, god pasta och många sjuka filmer/bilder. Han har bidragit med en grym klädstil och han har visat hur man med järnhand sköter om ett par " Lesbi Dunks " skor. Han har bevisat att man kan bli full på 2 öl och däcka på 5. Han har bidragit kungariket Sverige med många lustiga och roliga/galna Citat och utalanden genom åren.Han har också bevisat att man med grym fantasi kan skriva helt galna och hur grymma berättelser som helst. Berättelser som man viker sig på mitten av skratt av när man hör dom. Det finns mycket mer jag kan skriva nu men jag kommer inte på all just nu, du är unik buddy . Du är en sann och älskvärd vän, Grattis Elias min broder på din 18:års dag <3

image73
 Elias 18 år. Grattis. !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0