Vilket väder va. !

Gårdagens förmiddag tillbringade jag med mor , vi såg på bandy, såg när Ibk krossade nått lag i Södervärnshallen ^^ Sen så drog jag till Willy där vi samlades några grabbar och skulle ladda för utgång, men dom 2 festerna vi skulle på var för fulla. Så vi hörde runt och hamnade tillslut hos A friend of Harrys trummis på lite kalas, tills dom skulle på krogen. Då blev vi rastlösa och jag var tvungen och dra hem , pga tidig bandymatch dagen efter.. Men en helt okey kväll :) Kvällens kommentar kom från Carro när hon frågade mig ocm jag också fått en "nål i ögat" . Haha. :)

Idag har jag bara spelat bandy i Slite och förlorat, nu spenderar jag tiden med att vänta på Willy som alldrig kommer.

Och fan vilket väder det har vart :D grymt skönt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha mobba mig inte, du var ju också röd i ögat.

2008-01-23 @ 17:03:43
Postat av: jennifer

haha AFOH's trummis , han heter faktiskt Martin :P

2008-01-23 @ 18:29:17
URL: http://popstars.blogg.se
Postat av: rasmuskaa

Haha, förlåt båda två :D

2008-01-23 @ 23:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0