Skolan,.

ush och blä, . Blogga om vad man gjort i skolan?  Vill folk verkligen veta att kom 3 minuter försent till gympan, att man köpte en bulle i kaffis eller att man glömde lämna in sitt projektarbete i tid.? Jag orkar iallafall inte slösa rader på sånt ^^ men många gör det endå.

Men bara så ni vet så var min Filmkunskapslektion inställd idag och jag blev arg, så nu har jag en day-of-school. :)
Skall plugga,övningsköra, försöka mig på Myspace, men om jag känner mig själv rätt kommer jag inte göra absolut ett skit iallafall.
Där fick jag er allt. :)

image43


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha min bild! =)

2008-01-14 @ 21:34:52
Postat av: rasmuskaa

jag vet :D jättesöt!

2008-01-15 @ 21:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0