Metalkväll, emofest och ett oväntat slut.

Metalkvällen var faktiskt helt okey, över förväntningarna, banden va faktiskt grymt bra. Iaf 2 av dom ^^ Träffade lite folk och så också :)
Runt kl 11 bestämde vi oss för att tagga för nästa mål, vilket vi inte visste var, så vi övervägde 2 beslut, basta hos Dennis eller fest? Jag och willy var peppade så vi festade såklart, när vi kom, så möttes vi av mörker, det va överlag folk med svartklädsel. Och där kom jag med en svinröd tröja och en asvit mössa, lyste upp hela skiten lixom, har alldrig känt mig mer felplacerad i hela mitt liv, haha.

Efter ett snabbt besök skulle willy hem, och jag till Dennis och bastun, när jag tillslut ringde om jag kunde sova där, nej det va fullt.. så jag satt mig på bussen och blev lika emo som folken på festen, och nu sitter jag här och äter nötter och dricker juice i min ensamhet. Men det är vell bäst det, hade lovat och sova hemma för det är nått jag alldrig gör annars så,. En helt okej Fredag. :)


Nu börjar vi tagga inför imorrn ! då ere partyyyyyy!

Sleep well <3  ®

image46
Bild av Maximilian. © 

Kommentarer
Postat av: ELIASSSSS

Ljuvligt! Inget slår känslan av att vara den enda som inte klätt sig endast i svart på en fest! Lev väl broder!

2008-02-09 @ 13:20:17
URL: http://watoosh.blogg.se
Postat av: clara

HAHAHA
håll dej till din sort yO

2008-02-10 @ 16:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0