Luftarian-vegan.

Helgen blev ju somsagt inte som man tänkt sig, I fredags så inledde jag kvällen med att dra bort till Magnus som har fyllt 18on och partaja lite, köpte lite bärs och kom i bra form. Jonas och sebbe kom efter ett tag och lite mer folk :D sen vid 11 drog vi in för att se futböll, träffade lite folk och kollade boll, ganska mkt roligt folk där faktiskt :) drog hem runt 3 och sov. Sedan var det dags för uppstigning och snabbt in till stan för att köpa present till Annapanna som fyllt 18on hon med ! Så jag och Max letade ett tag tills vi såg den.. den bara stog där skitfint på en hylla. Fotspa. Fan va ball! Den köpte vi, sen bärde det av till B-Ä-L . Japp, BÄL. Där vi skulle fira henne, det bjöds på smörgåstårta och massa gott. Folk hade ringt och undrat hela dagen om jag skulle komma till stan på kvällen, men vi var fast, fast i Bäl.
Så, Vi såg 3 filmer, vi var övertrötta allehopen så det gjorde kvällen svinkul.

Och idag har det bara vart lungna puckar och jag tror det fortsätter på den banan.

(Och sen fick jag en bilstereo av annas pappa, tack som fan :D cdväxlare o hela shittet !)


MJH //  ®

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0