Helg! igen.

Nu är helgen här igen :D

Skoldagen då? Helt okey, började med ett nytt ämne, "Småföretagande" ganska soft faktiskt, Vi såg en film om hur Apple och Microsoft kom till, visste inte att Microsoft typ har snott allt från Apple från början, lite kul faktiskt. bovar.

:) Ikväll då? Jag skall jag ut till Klinte med boysen, måste höra nya låten! Sen imorrn så kolla på innebandy, min förkylning håller i sig så jag kan inte spela ännu, båda våra lag skall möta varandra imorrn, derby!
På kvällen hade vi planerat Bastukväll med folk :) kan bli trevligt, skall försöka dra på fest efter också . :)
Söndagen är oplanerad iaf. Bara så alla vet :) Finns på mobilen ! kmr inte va mkt hemma så hör av er ! <3                


Och för alla som skall sitta vid datan i helgen, kom ihåg datagympan! så man inte stelnar och så, fredda visar ! gör som han gör så blir allt jättebra :)image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0