Galet.

Helgen har bara rusat förbi , hit och dit.
I fredas var det traditionellt rep, nu med en ny basist som ersätter hampus i Rockkarusellen, gick jättebra. Sen slaggade jag hos Willy och såg 2 filmer, Rescue Dawn och The Warriors, grymt !

Igår så var det, Bastukväll. Som vi hade planerat, så Jag, Willy, Dempa och Frida . Så vi bastade, drack folköl och garvade mycket, för alla var på svinbra humör igår, skitbra ! Sen blev det party, vi begav oss till innerstan, minglade där med folket, partade lite till halv 2, då drog vi till Willy, där alla var jättetrötta, så Willy kom på en idé. Mörkerdans.
Och alla var ju på bra humör som sagt så vi slängde oss in i ett rum, gjorde det helt kolsvart, pumpade musiken , och hoppade runt som galningar. Det va helt galet, willy stagedivade, vi gjorde danser som, " masken" , "gladast i hela världen" , "tjenobyl" , "stureplansdansen" , och massa mer. Fan va kul o svettigt det var, och vilka smällar folk fick ! haha, vi e ju helt puckade alltså :) . Därför vi har så kul.

Sen kl 4 på natten så ville Frida basta, så. Varför inte, Vi cyklade genom halva stan till Dennis, på med bastun, kl 5. Basta i 40 minuter, helt döda.
Sen blev det en godnattfilm, som jag somnade till iaf. :) Kvällen var helkul, helt flippad. Tack för en grym kväll gänget :D <3 Det blir vad man gör det till! tur att man har sköna kompisar då :)

Idag så sov man till 2, hem till Willy och käkade bacon o pasta, bjöd över Carro och Johanna på fika :) Sen hem, och nu skall jag fixa med Myspace.

Ps. Igår va första gången jag gick en hel fest med tröjan ut och in . Ds . smart va?

bilder kmr senare :)

Hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0