Ett jäkla massa yr.

ja, gårdagen va vell som vanligt. En massa yrande, först åt vi en svingod middag hos Johans familj,( jag bor just nu hos Jonas så han är med mig överallt ) eller tvärtom. Aja, sen blev det förför krök hos Willy, sen förfest vid a7, sen goa o glada gick vi ner till hamnen och yrade loss bland allt folk. ojojoj, halv 5 blev det nattinatti. En lyckad kväll :)

Vaknade halv 4, då jonas syrra kom in o fråga om vi skulle med till affären och hyra film. Vi sprang yrvakna upp och tog oss till affären, hyrde 2 filmer, utrustade oss med cheesballs och godis, och sprang ner under våra äcken igen. TIll nu, då jag sitter och funderar om jag skall sova. Upp kvart över 5 igen, time to work. Planet går fan snart .

och året 2007 va ett helt okej år tror jag, men får hoppas att 08 blir galnare, rockigare, roligare !



Pussgodnatt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

OCH EXSTREMT SVART GULT OXÅ (GULD ÅR 08)

2008-01-02 @ 21:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0