Totalt jävla lungn.

Na.. Det blev inget Slite för vår del, det som kunde bli en sån otrolig resa blev inget annat än en hopplös förhoppning. Kanske bäst så :P Istället så drog jag in till Willy, chillade ett tag, vi försökte komma på om det hände något roligt som man kunde hitta på, när Frida plötsligt ringde, Och vi trallade ner på Donken och mötte Frida och Pontus.

Så nu var vi 4 st som inte hade ngt att göra, så efter lite slötittande på film hos Willy så gick vi till Donken igen och kände oss som 14-år igen. I brist på annat så gick vi omking och yrade i innerstan ett tag tills Fridas Och Pontus buss gick hem. Då gick jag hem till Willy med en skitdryg huvudvärk som hade ploppat upp i hjärnbalken, väl hos Willy så softa vi ner och såg en skitkul film till jag tillslut däckade.. Den lungnaste lördagen hitills i år. Skönt :)

Och idag har jag bara sett Innebandy och vart med Jonas :)
Senare blir det Kurt Wallander and the gang på tv:n tillsammans med popcorn och saft =)

Och imorrn börjar jag jobba :O Hjälp..

Ps. Min data är helt störd så jag kan inte lägga upp bilder eller ngt nu för då laggar skiten ihop, men skall fixa den imorrn iaf :) Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0