Sikket yr!

Ja, då sitter man här som en avdankad kopia av sig själv , inlindad i ett tecke och försöker pussla ihop alla bitarna ifrån gårdagen.
Så, nu hänger jag med.
Gårdagen gick ut på att först slira omkring som en galning ute vid tippen. Det va faktiskt kul och gasa och halka omkring som bambi på hal is. Så nu har man gjort det iaf, halk-körningen.
Sedan blev det ganska sent så jag drog till willy, började snacka om att vi skulle gå på sävefesten, men alla va lite otaggade så vi bestämde oss för att bara dra ner och kolla. Men såklart efter några glas äppelsaft blev ju allt så jäkla bra, så hipphurra så stog man där inne bland folket på Hp5 och skakade rumpa. Så det kan gå, efter några timmars yrande så blev det hemfärd och godnatt.

Efter att sova förbi alarmet och vaknat av att Jonas ringde som en dåre och fick hjälp av Turbonegro som ringsignal så hoppade jag upp, och så svepte jag en macka så fick jag skuts in. Till en heeeelsköön dag, vi såg på film, från 8 till 3. 8-3 ! Så jäkla sweet, men det blev mest att man sov hela dagen,. Och idag är man lite trött så då blir det att ta det otroligt jäkla lung och se en film med en kompis, som tex Hugiebear. Så..

.. Ha det bättre ! / ®

image57
Kolla även in min legendariska kamrats blogg. Den är väldigt underhållande, Porrobloggen.
Watoosh.blogg.se  <---

Kommentarer
Postat av: ELIASSSSS

Störtskön bloggning! Tack för reklamen förresten, jag skall genast återgälda tjänsten :) Ball bild förresten, när och var är den tagen?

2008-02-09 @ 12:44:13
URL: http://watoosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0