På en kall madrass i Bro.

Sitter här nu igen med nackont. Det är baksidan av att festa, eller dansa, och fan och hans moster vad drygt det är.
Men det va det värt, för det va faktiskt tajmeiifaen kul igår :D Alla som skulle komma kom, och det var en bra stämning i Brolokalen, det va lite små missöden hit och dit men så är det alltid, och musiken var ju tokig.


Svinmycket högtalare och helmycket skön musik, det va härligt :D Och kameran blixtrade hit och dit och man undrade om man stog i nått tokigt raveparty i något random skog. Men naa, och som alltid blev det massa bus på dom som "somnade" . Jag var inte värst utsatt iallafall, ganska skönt dagen efter faktiskt.
Och idag har varit ultimumchill, ostbollar och film. Nu skall jag plugga Isländska historier och nöta 40 idiotiska ord till en bok jag inte läst. Önska mig lycka till. :)


tyvärr har jag inte fått alla bilder än :/ men det kommer ! peejjs. ®

image60


Kommentarer
Postat av: Carro

Varför var inte jag bjuden?

2008-02-10 @ 21:06:02
Postat av: rasmuskaa

Om du läste bloggen igår så stog det att det var Klassfest ^^ Kanske inte skrev det så tydligt.. men det var bara från klassen :P
annars skulle du ju vart där !

2008-02-10 @ 22:02:10
URL: http://rasmuskaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0