Loka päron.

Ja, då var det lov ja. Kul för alla då.. själv så jobbar man, det är ju så kul att gå upp 6 varje dag! Fast det är mitt fel så får slå mig själv på fingrarna, det ända dåliga med jobbet är att jag har fått så inihelvetes jävla*2 ont i Underarmarna, helt sjukt. Känns som att någon har tagit ut allt kött ur mina underarmar och malt ner till ICA-kött. outsch. Men så har jag ju målat 300 brädor också, wellwell.

Annars då?
Jovars, i förrgår så gled jag och Jonas ut i sommarvädret så jag kunde få lägga min första piece ( målning ) vid H.C . Det kändes sjukt soft, knäckte en 2.8a och bara njöt av solen och vädret och lukten av sprayfärg. Glatt!

& Igår så fixade jag da data, sen efter några timmar så blev jag uppringd av Jonas som bjöd upp till dans, nej vafan, bowling menade jag. Så snabbt som fan fick jag stressa till bussen in till hallen och bli förudmjukad och ägd på bowling av Emil, Jonas, Willy och Johan . Efter det så skulle ju dom såklart festa och ha kul, något som vi hårt arbetande svenska ungdomar inte kan göra. Så hem o Godnatt.

Idag har jag köpt nya skor, övningskört och käkat årets sista semla.

Ha det bättre. / R :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0