KINESISK ÖVERSITTARDEMOKRATI

Idag snattade jag för första gången. Det blev ett flak på Systembolaget. Jag och Elias sprang in och slet tag i ett flak Sofiero och la rushen mot utgången. Vi fick springa som idioter över Östercentrum, med 5 butiksbidträden som jagade oss! Vi sprang ner igenom Österport, och vek till höger. Vi sprang in i en gränd där jag plötsligt fick en kraftig spark i magen och föll ihop. Det blev svart för 2 sekunder, jag hör Elias skrika något; "KINESHORAAAAA!" Jag reser mig upp, ser de tjugofyra ölburkarna rulla ner igenom gränden. Eller ja, sånär som på en, som kinesen öppnat och börjat tömma i strupen på sig själv. Jag undrar vadfan som händer, det är ju liksom för bisarrt för att vara sant, jag menar, en kines som karatekickar mig i mellangärdet när jag springer med ett nysnattat flak starköl, och som nu håller Elias i ett järngrepp kring halsen och skriker på en kass blandning av Mandarin och Svenska: "Det här kommer ni få ångra, blekingar!" Jag skuttar fram, sopar till honom i bakhuvudet med en gatsten och ser i ögonvrån hur ett kvastskaft kommer flygande mot mitt huvud. Jag duckar, lite för långsamt och får ett fett slag mot skallen. Elias börjar gurgla och väsa, han sparkar till kineshoran, som nu ligger på knä, i pannan. Han får precis in sparken innan allt blir svart. Vi vaknar upp i en van. En runkig jävla van. Det luktar kines lång väg. Jag vill kräkas. Elias har redan kräkts. "Jävla piss" säger han, iskallt. Jag kan inte annat än hålla med! Bilen stannar, vi hör hur framdörrarna öppnas och stängs. Dörrarna in till lastutrymmet där vi sitter så snällt. Vi ser kineserna, dom släpar ut oss och vi frågar genast vilka i helvete dom är.

-Vi är kinesiska attackdykare med upgift att dra snattare som er inför kinesisk, kommunism-domstol utan möjligt till benådning!

Jaha liksom?! Vad gör vi nu?

Nu sitter jag här i kinesisk krigscell, och bloggar på mobilen. Jag måste sluta nu, jag hör hur senapsgasen pyser in genom cellväggarna.

Jag eller Elias kommer försöka avsluta historien antingen här eller på http://watoosh.blogg.se/
Helvete, här kommer dom.....


Följ våra flyktförsök från Den Förbjudna Staden--->

Kommentarer
Postat av: Micha

Haha ni är så jävla störda :P

2008-02-13 @ 12:56:01
Postat av: kungen

asså har dom kommit på vad som är fel på dej ?

2008-02-20 @ 14:40:17
URL: http://kukskalle.blogg,se
Postat av: rasmuskaa

na putis, det finns inget ord för våran sjukdom :P

2008-02-20 @ 16:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0