Jag kan förstå er.

Ja, det blev ett drastiskt slut på våran resa, men när man hittar en biljett dirr till Gotland från kina så lägger man ju vantarna på den. Det fanns dom som blev lite arga på att vi inte fortsatte, men vi får skylla oss själva om statistiken slår i marken dom kommande dagarna, men vi är ju hårda som sten så vi kan ju ta det^^
Så nu är det hederligt fucking bloggande som gäller, vad som händer i mitt omtumlande liv, eller ah bara skojja . Mitt normala liv . Eller nått sånt, hah.

Har ägnat hela kvällen åt att vara inihelvete trött, att göra så lite som möjligt. Sett på Rattatoile ( hur det nu stavas? ) Med min familj.

Nu skall jag ta en dush och knapra ÖoB jordnötsringar och se på en Svensk Thriller. En hemmakväll, damn, första på säkert månader. Iaf på en fredag, men jag kände att jag behövde det.. en liten annan förklaring är kanske att jag inte kan göra ngt heller för att jag har bandymatch imorrn ^^ Nu skall jag sluta tjata och hoppa in i suchin , nej vafan, Dushen . Så Puss på rumpan och ha en jävla bra fredag !

Och imorrn så skall vi nog ta an det stora uppdraget att utforska ett av Gotlands mest omtalade ställe där det ryktades om fest , ..vi skall till.., Slite! Oväntat va? Jag tror nog du hoppade av stolen när du läste det,.

aja, Puss ! ®

image61
Mikkan och Tuva, Tuva som kmr bli en av mina partykompisar imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0