En helkul fredag.

När man vaknar sent , vet man att man vart ute sent kvällen innan.
När man vaknar med en arg lever och i akut behov av panodil vet man att man drack kvällen innan.
När man under dagen beklagar sig över att man har skitont i nacken så vet man att man headbangade kvällen innan.
När man vaknar och upptäcker att man har 3 cheesburgare i jack-fickan vet man att man var på Mc´Donalds  kvällen innnan.

När man luktar rök och har morgonfrisyr som heter Alfons , och ragglar ut på verandan med en kopp kaffe i handen och Willy sitter mittemot mig vet man att det är en helt vanlig Lördagsmorgon.


Kvällen igår va ju hel-lustig. Jonas och jag började hos Willy och taggade för fest och sänkte någon drink. Alla var skittrötta och vi trodde det skulle bli en fiasko kväll. Men det var bara att bita i det sura äpplet och så drog vi till Annie på förfest :) var där lite och hade det trevligt, förutom ninjakicken mellan benen. Tack ms. X . Efter ett tag skulle vi dra bort till Dennis fest at Bingeby , yeay. När vi närmar oss ser vi 2 polisbilar svänga in lite snyggt på parkeringen. Åååh noooo, vilken tajming. Som tur var så fick festen fortsätta efter en stund och Vi började bli i bra form så vi gick ut på dansgolvet, försökte få folk o göra nåning, men nehe. Men vi fick bjuda på oss själva och vi hade det kul iallafall. Sen bärde det av till Effes för lite hoppa skaka på huvudet bland folk till nått random Sthlms band. Efter det gick vi till McDonalds och käkade, Nobban köpte 13 cheesburgare, och han orkade 1. Så det blev frisbee med Chees inne bland folken. Gratis burgare yaho ! Sen lyckades jag spilla ut Willyn nya vatten och efter jag försökte smita från platsen välte jag någon reklampelare i all hast. Mobba mig inte Jacob. Sen var det hemgång, och godnatt. När vi sedan vaknade så upptäckte vi att dennis hade en stämpel på kinden och hans knogar var såriga. Han hade haft en grym 18-års kväll. Juste Grattis Dennis 18 år. Med dom raderna avslutar jag den här skitlånga blogginlägget för just idag har jag en hemmakväll, första lördagen hemma på månader. Så film, popcorn och läsk här kommer jag :D .

over and out.  / ®


( fick inte så många bilder men det här är några iaf ^^ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0