Den gigantiska cellkamraten. Dag- 4.

Natten inatt var hyggligare än den igår, om man bortser från den hänslyslösa elias beroende av filt. Låg och frös hela natten pga av täckbrist, men det var RenaRamaRolf lyxen om man gämför med allt annars crap man utsätts för här. Efter en stabil frukost besående av slaktad kinesisk katt, friterad. Med rostat flens från dårarnas bårhus , serverad till en hand med bakteriesmittat vatten så var jag balanserad som en kines under hiroshima bomben. Efter ett tag så uppmärksammades jag utav att en gigantisk skugga drog över oss. När jag vände mig om sakta med en ilande rysning i ryggraden så står en stor, en riktigt jävla stor , rent av gigantisk, Svarthyad.

Porro säger med darrande och rädd tyst röst  -" vid babylons rökande bravader, herrejäävlar vilken n***r ! " .
 
Jag nickar ytterst diskret samtidigt som el giganto säger :
- " Hello "
 med en basröst som skulle få en hel flock med kinesiska bysonoxar att vibrera bort till Arjeplog på 0,1 sec så går han in våran  nu ännu mörkare cell och slaktar oss direkt med sin iskalla blick, vi blir dödade direkt. Han tar våran filt och lägger sig ner på betongen och somnar. Jag och Elias börjar direkt smida våra planer för hur fan vi skall få bort denne jätte, hur vi skall komma bort från detta  horribla ställe.. Mitt i smidandet får jag syn på en sak som får en perfekt idé att flöda igenom min numera förstörda hjärna..

häng kvar..

Watoosh.blogg.se  <---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0