Chinees fucking Prison . Dag- 1 .

Vaknade ,badades i ångest över hur i helvete vi kunde hamna i detta incestkinesiska rövhåls fängelse. Känner blodsmaken från igårkväll, Då 3 ovanligt rappkäftade gulingar förhörde oss på det mest våldsamma sätt. Medans vi satt livrädda i ett skitigt hörn så slog dom gång efter gång för att försöka få oss att prata, som att 2 idioter som vi skulle lära oss mandarinspråk över en fika övervåld?.

Som en skänk från ovan överlevde vi den absurda senapsgasen också. Det plingar inte. Fängelset är för det mesta kolsvart, det finns inga spermaindränkta runk-sängar.
Vi fick 1 filt, att dela på . 1 grön filt där man ser rester efter blod och doften av spyor som antagligen dom innan har orsakat,. Vi fick precis våran kineslunch, bestående av utgångetdatum friterad-kyckling infekterad med sars, med friterat ris serverat på ett vitt a4 ark.

Efter att kanske ha ätit upp sin dödsdom så tog vi oss i kragen, sa till varandra med tårögda ögon att vi skulle vara starka, Vi skall fan ödelägga och knäcka dom här jävla Jackie Chan wannabes kineserna, rada upp dom och spotta på dom. Knäcka en öl framför deras ögon på samma hänslyslösa sätt som kinesen gjorde mot oss igår.  När vi haft vårt powertalk märker jag hur vatten droppar ner i mitt ovårdade hår, det är fuktigt, kallt, mörkt, gult. Vi spenderar dagen med att hitta så mycket fel på Kineser som möjligt, för vårt hat är stort. Dom tog vår ärofulla öl. Nu har jag inte tid längre..känner mig illamående och filosoferar över om sarsen har gett verkan. Ser dubbelt, måste spy.

fortsättning följer..

Följ min cellkamrats kamp på Watoosh.blogg.se också. <---

Kommentarer
Postat av: MEHS_ONEE!

Ni måste fan skriva en bok om det här! I love it!

2008-02-13 @ 20:04:04
Postat av: rasmuskaa

haha ^^ vem vet ;)

2008-02-13 @ 22:26:25
URL: http://rasmuskaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0