Blod på väggarna. Dag-2

Jag överlevde sarsen efter en inhemsk natt av diarre, kvävnigar, krampsammandragningar i undre delen av pungen och 45 grader celcius feber. Jag är glad över att jag lever, eller igentligen inte, vill bara dö. Men vi är starka, vi skall vinna över dessa chineesfucks, När jag precis fått upp ögonen efter varböldarna runt ögonen hade laggt sig så ser jag att en enorm, anabola++ guling tar tag om mina ben och som en oskyldig kattunge släpar han ut oss och slänger in oss i dushen. Elias vrålar på ett orespektfullt sätt till vakten att

- du skall få smaka svensk stålnäve din fula jävel !

.Vakten uppfattar inte vad som händer i hans omgivning men  vevar som en efterbliven terminator in en rallarsving mitt i solarplexus på Elias så han dunstar mot stengolvet med en kraft på 1 elefant newton. Efter att ha hjälpt elias upp på ben så ser vi 2 " extra soft " tandborstar studsa mot golvet framför våra irriterade ögon. " gör det rent " Säger vakten på icke-godkänd kinesengelska.

Våra ögon får vittna blod, 3 blodiga dushar, Vi drog slutsatsen av att det var någon stackare som antingen tappat tvålen i dushen och blivit grupp-rejpad eller om det hade varit en iskall kinesisk knivfajt,. Vi började gnugga med våra softborstar , borsta bort blodet från väggarna, medans vakthelvetet stog och rökte en feting och sippa på en whisky vid ett bord längre bort. För att hålla humöret uppe så lekte vi leken " gissa blodet " där vi med våran sjuka förstörda fantasi fick säga vad blod stänken på betongväggarna och blodpölarna på golvet liknade eller såg ut som för figur, det här är hårdare än lumpen skall ni veta. Nu kan jag inte blogga mer, vakten kommer och han ser fanimej inte glad ut..


dont worrie, we shall make it.

Watoosh.blogg.se <-- följ min cellmates tankar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0