Min syster är en rockstjärna.

Har vart en lungn dag, 1 lektion i skolan sen hem ^^ Såg på en Katastrof-film " Flood " . Jättevågor och jättehalvbra. Skrev sedan en Essä om den som jag skall lämna  in på inviduella valet sen ^^ Och så har jag sökt mitt första jobb efter beskedet. Det går säkert bra, kanske får jobba på en båt också, xD

Och så har jag filmat in min lillesyrras band! The popgirls, så skickade vi in det till Lilla melodifestivalen! haha, gulligt tyckde jag :P eftersom dom sjunger om 2 av mina kompisar så blir det extra gulligt ^^

Och så fick jag en klockren bok av anna och max idag med :D 600 helt nya "onödig fakta" skitkul! tack! :)

och imorrn kmr far hem.. det va ett tag sen.

Ps. Träffade Karin i skolan idag! Inte varje dag det nej! :) Ds

image79

den omedvetna elefanten. / R

Kommentarer
Postat av: karin

haha, najs lillesyrra :)
du glömde skriva att träffade mig i skolan, din smurf! det är faktiskt en sak som inte händer ofta ^^,

2008-04-07 @ 22:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0