Lake of fire.

har suttit hela dagen och pluggat till teoriprovet nu, nu är det bara slut-testet kvar på dom dära testen jag har på datan! Men jag är helt död nu så jag får ta det på söndag xD .

Och imorrn så är det fredag :D = Rolig skoldag och senare en förhoppnigsvis grym fest! , Lika bra jag skriver allt nu för jag kmr inte ha tid i helgen ^^ ,

Och på lördag så skall jag (antagligen ännu bakis/full) upp till Sthlm med innebandylaget och se Sm-finalerna i innebandy i globen! Go AIK!
 
woho, och på söndag blir det bara plugga Körkort igen, fullt upp. Nått som jag önskar att jag inte hade just nu.

image85

Från en målveten luftarian-vegan vid namn Rasmus hälsar jag härmed adjö.
Ha ett bra liv. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0