Knark.

Om man kunde knarka det här vädret skulle jag vara heltidsberoende.

Ett klokt citat av en klok vän. :) Och det stämmer nog fan, för jag har inte vart såhär pigg och glad på skitlänge :D Nu börjar vinterdepressionen tyna bort och solen kommer igen, idag va lixom första gången man gick med t-shirt och tyckte det va skönt. Solen är det bästa medecinen mot trötthet och nergångna smajlgropar. , Därmed basta. :)

Annars så har jag övningskört idag, och bokat in allt fram till uppkörningen , bara 1 månad exakt till uppkörning :O Läskigt! Sen så har Porro jag och Jonas tagit en Glass på glassmagasinet idag också :) Mysmys.

Nu är det bara tagga för Liverpool som gäller! 

 you'll never walk alone !

image88

Kommentarer
Postat av: Relias

Klart som fan man skall knarka vädret! :D

2008-04-29 @ 00:17:29
URL: http://watoosh.blogg.se
Postat av: janne pappa karlsson



Hej min son, jätteroligt att läsa din blogg, du är ett riktigt författarämne och skriver med glöd i pennan. Ha det så bra



Hälsningar pappa

2009-10-06 @ 08:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0