:D Jippi!

Sammanfattning:

Helgen var kul med Fest i Fredags och Sthlm med laget i Lördags :)


Och så idag, japp. Idag så skulle jag skriva teoriprovet till B-körkort! Damn, lite nervöst och med tanke på att jag inte kände mig helt förberedd så var det lite nervigt. På dom 20 första frågorna så kände jag bara en stor suck.. det gick inte som jag tänkt mig. Efter lite mer flyt ända till fråga 70 så visste jag inte alls hur det gick, jag trodde det var kört för det va det jag kände och var inställd på. MEN.
När jag klickade på slutför prov så bemöttes jag av en grön text med GODKÄNT. wtf tänkte jag, 57 poäng ( 52 godkänt ) Inga poäng man får nobelpriset för men fan va glad jag blev :D

Sen gick jag och mamma och Fikade på Märtas Café och bokade massa körlektioner :) Imorrn kl 8 så kör vi igång, yeay!

Och sedan lagade jag en grym pasta el bacon till min familj, gud vad kvinnligt med den smällen tog jag. Och ikväll blir det bara att chilla med Jonas och dricka Ica Coca-Cola deluxe. Mm-M !

image87


En happyface på er :D  / R<3


Kommentarer
Postat av: sandra

GRATTIS RASMUS !!!!

2008-04-22 @ 20:08:23
URL: http://sandrabjersander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0