4 dagar med Rasmus.

Då har man stadgat sig här igen, som vilken Söndag som helst.

Har hänt endel kuligt dom senaste dagarna, Stockholm men Willy och sett fotboll och druckit öl i burgerking-plastmuggar. Spenderat 4 timmar i en lodispark och suttit på "fylleberget" och bevittnat slagsmål. Och så matchen såklart :D En mysig torsdag!

Sen så i Fredags så blev det chill i Almedalen med lite folk först, sen smet vi ifrån ett par st och skulle gå till en fest. jag trotsade alla min hp5-kamrater och gick på Bingeby fest, vi gick dit och vände på en 5öring och så cyklade vi hem till mig Jag ,Jonas och Carro :) Så såg vi film och mobbade jonas för han är så kul när han sover xD haha.

Och igår var det utflykt med familjen, fick överlämna mina kompisar att dö i min källare, hörde dock att dom överlevde. Utflykten blev såklart problematisk, bil-problem . Såklart.

Sedan var det Rock-karusellen !.  Bra gig faktiskt,  Ravens kom delad 2a. Sedan var det Fääääst! Tuva 17år. Grattis !, va där ett tag och sedan blev våra kompisar lite utslängda så då gick vi allehopen ner till Packhuskällaren och fortsatte att dricka saft. Det va gott, Kl 4 öppnades dörren och jag snubblade in under mitt tecke.

Idag har det varit chill, käkat våfflor och tvättat en bil.

( Bilder från helgen kmr komma upp på facebook sen ! )

image90

/ Rasmus.


Kommentarer
Postat av: Anonym

din jevla orangutang!

2008-04-27 @ 20:20:50
Postat av: R

Förlåt karin.

2008-04-28 @ 16:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0