Todays Evening News

Jahaja , vad händer i världen nu då? I paris pågår det uppror för att ett par korkade ungdomar utan lyse och hjälm kör in i en polisbil och dör. DET VA POLISENS FEEL! dumma ungar, nu brinner paris, Igen. Och i Serbien äter isbjörnar upp 16-åriga flickor. Klimathotet blir större men vi skiter i det, Isbjörna fuckar ur pga av dåligt med säl, ungdomar blir dummare. Klimathotet är ju uppenbart, världen smälter, vi vägrar inse det. Vi orkar inte, vi har ju plasma tv och Té. Te som förövrigt man kan banta med enligt aftonbladet. TE! Jag är inte bättre än nån som läser det här, jag är inte miljöisk. Men men, vill inte att jorden skall gå under i Maj nästa år, då måste man j joina den RYSKA sektens grottor och käka honung i 1 år för att komma till himmelen. Men dit kmr man inte endå för jag har gått mot rött för många gånger i mitt liv redan, och kastat godispapper på marken.

Och glöm inte att slynParis Hilton hittat tillbaka till sin käre svensk! hipphurra, världen jublar, reinfelt bugar.



Ikv skall man ut och fira Johan som fyller 18on. Grattis !!

image4


ciao! ps. det blev en skittrevligkväll, åt pizza med boysen :) Johan,jonas,johan,jacob och fredda ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0