Oupptäckta bekymmer.

Jag vaknade runt halv 2 och gick upp för morgonkaffe, orkade inget annat. allt kändes äckligt,. Papa och jag skulle in till stan för att köpa skor och mat, fredda ringde och han hängde med.
Jag övningskörde in till stan och vi hittade inga skor för jag har för jäkla stora fötter, :P
Jag har kännt mig jättedum hela helgen, allting är bra och så men endå så känner man sig nere och helt off mot allt och alla, som om man inte orkar prata med folk och inte orkar vara trevlig mot folk fast ingenting är fel, vad i helvete är det för satans beteende! Nått mellanting mellan allt, ett helt sjukt konstig känsla, toppen o botten på samma gång. Men tur att jag har kompisar som är med mig endå fast jag är på sjukt humör, det måste bero på vintern, jo, jag skyller på den, vintern, den kalla vintern. Jaja, det blir nog bättre imorrn, eller snart, kanske nu, vem vet..? Det ligger något dolt bekymmer nånstans, nånstans där inne.

Nu skall jag gå och lira lite innebandy och hoppas på att allt blir bättre :)

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0