Omysiga mysigheter.

Såg precis nalle puh med fredda, framför brasan. Då började jag tänka på om man själv va en sagofigur eller barnfigur, vem skulle man vara då? En stor stark björn? en flygande tjockis med fräknar? eller en nalle som bara myser och äter honung? Jag är nog Rasmus på luffen, vilket sammanträffande att jag heter rasmus va ? ^^ Men han rymmer från ett barnhem = busig. Går omkring och glider med sitt munspel och är allmänt glad = gillar att chilla o lyssna på musik. Han bryr sig inte om vart han sover utan bara går omkring i sitt lilla paradis. Fan vad härligt att va som Rasmus, inga bekymmer, leva på det man har. Wonderful. Så bra som lilla rasmus har ju ingen, det är bara bekymmer och löften hit och dit, regler, lagar, läxor och allt som man måste göra. Tänk o leva med ett munspel i munnen och med ett leende och ett grässtrå mellan tänderna, livet!

Ikv blir det bara att sitta vid datan och skriva en deckare på engelska och höra på hippidihopp. :)

Vilken sagofigur skulle ni vara och varför ? kommentera :D

image6

// många kramar från Rasmus på luffen.

Kommentarer
Postat av: Emmmmmmmmmmmmmaa

wuhu, rasmus på luffen. låter mysigt :)
jag har faktiskt ingen aniing vem jag skulle valt, shit svårt ju! men jag vet vem du tycker ;) men jaja, korvstrong !

2007-11-28 @ 17:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0