Glöggetider.

Nu var det fan helg igen! och.. det här är nog första helgen jag inte har planerad på månader , känns lite läskigt. Men det kommer ordna sig endå :) Ikväll skall jag spela innebandy och sendan film hos duckert med folk. Mååååste lägga mig tidigt idag, match imorrnbitti, i klinte, Måste vinna nu!

Sen julmarknad o allt det dära är ju också i helgen, känns absolut inte som att julen är här snart, kan inte fatta det, det va ju sommar precis ! aja, lov som lov, skall bli skönt iaf, måste ha nån glöggkväll med pepparkakor också innan julen,  hurra för glöggen! vemfan kom på glögg förresten? Varför tkr människor att det passar bra i Juletider ? hm, måste kolla upp det där asså :P gott är det iallafall! glöggen.

Idag var jag på gymmet efter en hel veckas latande! va bara tvungen att gå nu, så man inte tappar allt.. efter Jullovet måste jag köra igång klokt med träningen asså, kan ju inte ha det såhär :P


 image7

Om det blir en vanlig helg för mig kommer jag inte vara hemma speciellt mkt, så om jag inte skriver i helgen så HA EN SKÖN HELG ALLA :D / r




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0