Vattenpoker, julmarknad och pepparkakskväll :)

mjo som sagt så brukar jag inte va hemma så mkt på helgerna så jag har inte hunnit o skrivit ngt här ^^ så on the weekends, get used to it.

I lördas lekte jag hugo,fredda och andré. Vi var fest sugna men vi hittade fan ingenting o när vi hitta blev det inställt osv. så desperata på något att göra började vi lira poker, jag var africa, för jag förlora hela tiden. Det blev litelångtråkigt efter en stund så vi började lira vattenpoker, fyfaaan vilket spel, vi hinkade typ 6 kannor vatten om inte mer, fredda vann hela jäkla tiden i allt men han gav upp först. fegis, jag som ännu va törstig. Efter en promenad hem med lite bus , så övervägde fredda att sova utanför julesnus ståndet vid julmarknaden som skulle vara dan efter dör att få vara den första som inhandlade den ärorika Julesnusen med smak av pepparkaka o glögg.

Men nej det orkade vi inte, dagen efter sov vi för länge så när vi gle till marknaden blev fredda ursinnig när snusgubben hade slagit igen för dagen, en tradition var bruten. På marknade mötte man lite roliga folk som tex, julia, sophie, porro, sofia o joi osvosv.. När fredda hade dansat klart runt granen så kände vi oss nöjda och hängde med sofia hem till henne till glögg o pepparkakskväll som jag o fredda hade planerat sen innan :)

Så väl hos sofia drog vi igång vattenpipan, gjorde iordning pepparkaksfatet, började värma glögg samtidigt som vi brände ut massa jullåtar och satt oss tilrätta i den nya chillhörnan hos sofia med miljarder kuddar massa ljus och massa statyer som fredda tyckte såg ut som " beende jävlar " . Sen så softa vi heeela kvällen, skitmysig avslutning på helgen. ! det va nog det juligaste jag nånsin gjort ^^ ärligt.

Nu är det back to fucking school igen då, fan orkar inte, kvällen skall gå ut på att skriva klart min deckare på engelska. önska mig lycka till!


Puss på pannan från jultomten

juste, fredda fick sitt snus till slut, så han levde som en gud hela kvällen :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0