Uppresan till esstehåellemm.

idag begav vi oss till sthlm med 4 båten, efter en skoldag med massa chewbacca filmande och prov o skit :P
Vi har mest bara rest, har haft kul :) , jag ville festa ikv men det blev ju inget för fredda tvekade, så vi missa värsta lyxfesten typ. aja, vi basta o knäckte bärs lite iaf.. får vell nöja sig med det :/
Orkar inte skriva så mkt mer nu för jag är bastudöd och har växtvärk i högra benet.

dagens salt - att allt kostar för mkt.
dagens socker - mina resekamrater.


detta blev ett halvdunkelt blogginlägg men jag har inte energin till att trycka på mer tangenter nu ^^




Pussgodnatt, marilyn manson imorrn då! röjröjröjj!

OCH SÅ FYLLDE BÄSTIS JULIA 17on OCKSÅ ! <3 GRATTTIIIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0