När tiden rinner ut.

Jadu, vad har hänt dom senaste dagarna då?

Mjo, knarkat sönder Jonas klapp : Guitarr Hero 3 , grymt! Vart med boysen i klinte, sett bio (arn, seeeeg) Och kvällen räddades igår av att vi impulsköpte 3.5or och käkade på Mc´donalds. Sweeeet :)
Och idag hade jag planerat att gå på stan med lite polare och bränna lite lappar på mellandagsrean. Men nej, vi hade gäster som skulle käka här, så eftersom jag sällan är hemma var jag tvungen och tvångsitta vid matbordet och tvinga i sig ännu mera julmat och dra upp smajlbanden och vara social. Det gick ganska bra faktiskt, 4 getingar fick jag av aftonbladet. :) Jag skulle kunna skriva om massa annat bus jag gjort men det skulle bara sluta med ett skitlångt inlägg som ingen orkar läsa, så jag håller det kort !

Ikv lirar Ravens Of Eden på Warfsholm, klinte. Så alla över 18on kom !

Och imorrn börjar jag och jonas jobba på Arlanda, kl 5.15 piper klockan . Ser fram imot att gå upp 5 på en lov dag. Men jag tror det blir kul ^^ allt jag och jonas gör fixar vi bra, det blir vad man gör det till och det brukar bli kul :D

Dagens Himmel : Att vi fick jobb, det va fan det bästa som kunde hänt nu !
Dagens Helvete :  Att man gör för mkt, och då går tiden så jäkla snabbt, och då är nästan lovet slut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0