Luciiiiia, tadalaa!

gick upp way before max och drog till skolan , ganska pigg faktiskt, till Lucia. Herreguid vad snabbt det gick , 20 min! dom va duktiga, kul o va i Säve,för omväxlings skull ist för CPG norr, helvetet, rövhålet.!

aja, sen så drog vi till skolan och möttes av en stank, en stank av SPYA, nån hade tydligen hält smörsyra i korridore = spyalukt. ush o fy :) brings back old memories..

Sen lurade max på mig att gymma, fan vad trött man blev då. Och ikv skall vi bara sitta o nöra in kemi medans vår familj plus diverse har julbord och skämmer bort sig själva.. "sånt e liivet" som baloo säger. !

Dagens socker - cheddarprinskorvar, 2 av dom bästa grejerna i 1 ! haha

Dagens salt - Att man blir så satans trött av att slita och träna.


image26

efter grova påhopp efter den förra bilden så övervägde jag saken och lägger upp en bild på några små oskyldiga lussebullar.

Kommentarer
Postat av: Neos

Tack Rasmus. men du hade inte behövt ta bort den bara du gjort mig annonym eller målat hövvet svart typ :P

2007-12-14 @ 10:52:25
Postat av: rasmuskss

haha, äh :D

2007-12-15 @ 00:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0