Lediga dagen.

Idag tog man ledigt en dag från skolan,  hade 1 lektion o den va fett ovärd ^^ sov ut till typ 12 , käkade en fin frukost , sen skulle jag o max in till stan med 2 bussen. 1 min försent ! såg den glida förbi preciiiiis, skit, vi förökte lifta men gav upp ganska snabbt :P
Vi kom in till stan iaf, jag skulle träffa sandra o julshoppa o max skulle bygga muskler ;) Jag , sandriie o Frida gick runt på stan och dom köpte ditt o dattan medans jag jag var total lost på vad jag skulle ha. får julshoppa imorrn, ^^

Sen drog jag och sandra till Willy som hade bjudit in oss på fika :) så, vi fikade ^^ myspys. Efter att sandra drog så chillade jag o willy ett tag tills min buss gick :)
Nu är Jag back in ma house igen och ikv skall jag banne mig göra klart den sista uppsatsen för i år !

Dagens socker - Att få se frida som man inte har settt på ett halvår ! :) Och träffa sandra såklart ^^
Dagens salt - Varmt vatten och mjölk ( willys kaffekokning som det gick snett med ) haha, inte så illa endå :) och att myspace är så himmlans krångligt.

image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0