Idé fucking tork .

Gah! Min sjuka sjukdom har typ blivit frisk, jag mår iaf bättre :) Idag stannade jag hemma från skolan, så jag tänkte att man kunde ju göra nå klokt nu när man har tid. Sitter nu här o skulle skriva min uppsats till engelskan som skall handla om en som blir kidnappad, men fan. Har fått idé torka, kommer ingenvart. fan! äh, får prova lyckan om några timmar igen :)
Satt och pratate med min kära vän Porro och funderade om man skulle skaffa nån form av Ris och Ros. Det får bli Salt eller Socker. ^^

Dagens Socker - Jonas som kopierar allt jag missar i skolan och ger det till mig i en rosa korg med rosetter på. tack :)

Sagens Salt - Att få idé torka och att mina fötter är konstant kalla.


Min föda består av vatten.. :/
image23

haha, den här dagen har vart helt sjukt slapp! har bara gått mellan datan o tvn. shit det finns folk som gör det här på fritiden! jag får huvudvärk, skall till skolan imorrn iaf. :)
såg bästa filmen idag, 9månader. har inte garvat så mkt på skitlänge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0