Hata hata hata göteborg !

Bara 2 dagar kvar !
Det va skönt at Julias fest blev flyttad.. kanske inte för henne men för mig, ville inte missa en av mina bästa vänners födelsedag :/ aja, men nu kan jag iaf :D
Skall till sthlm om 2 dagar, Marilyn Manson era svarthåriga fuckers ! yeay, kmr bli coolt, jag ser ju inte ut som nån marlyn manson kille igentligen, jag har keps o sköna kläder ist för svart hår och vassa kläder , men wtf :) kmr bli skojj, kmr va där hela helgen så det blir vell en massa krök o sånt med :D

Idag har jag vart i skolan bara, hem till Julia o pluggat lite ^^ kvällen tillbringades i min soffa med Maximilian och Jonas , rullen som rullade på dvdn va " hata göteborg " en film som skulle vara helt värdelös om inte dialekter fanns, haha helsingborgare asså. Vilket skämt. ^^


Dagens socker - Min nya fynd mössa som jag köpte idag. kap.


Dagens salt - Att mina handleder knakar och jag känner mig som en gubbe.



Dagens citat  " dina ögon ser fan ut som tomatpuré "


image24
skåne art, by me and maximilian , live in helsingborg buss. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0