Hångarv, julbord och Filmkväll.

Som sagt det har vart helg o man är inte så mkt hemma så man kan inte skriva här så mkt ^^ men nu e det söndagskväll och man kan för 1 gångs skull chilla ner o skriva nån rad.

Helgen har vart ganska soft, i fredas jobbade jag på gymmet, eller jobba o jobba, jag stog där och log i 5 timmar och tog betalt. Max gjorde mig sällskap på gymmet, efter stängning så begav vi oss till Hugo för att käka godis o se på film, Sofia kom också. Men alla va på nått flummigt humör så vi såg ingen seriös flm utan kom på någon lek, där man garvade hejdlöst mkt. Det verkade som om alla va påtända , fast det va vi ju inte , vi var bara på skratthumör :D haha, sen blev det nattvandring o säng kl 5.

12.00.  lör
Morsan ringer och väcker mig och säger att jag har innebandymatch, och att samlingen är om 30 min. Så efter 5 timmars skönhets sömn så cyklar jag i spöregn till samlingen. Vi vann matchen.
Efter matchen i klinte stannade jag där för o vara med Johan, Willy, dennis och Jonas på Warfsholm. Väl där så yrade vi lite. Käkade årets första Julbord. Det va som att komma till himmelen ( spec om man inte käkat nått på hela dan ).
Så vi drack o käkade o lite såntdär, sen åkte vi hem kl 2 och sov.

13.20 sön
vaknade av att far sa att vi skulle lasta grus, fyfan. På en söndag. Efter lite slit, och efter att ha skadat ryggen lite, så satt vi oss o drack choklad o såg film, när jonas drog kom fredda, o han ville se film. 2 st. så idag har jag asså sett film HELA dagen. ojojoj.. aja, nu skall jag Plugga i körkorts-teoriboken. Prov imorrn, whish me good luck!


image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0