Grattis älskling !

Idag är en speciell dag. idag fyller Jonas Persson år ! Min högra hand, min andra halva, min ölkamrat, min festprisse, våran baloo, våran wonderwallgitarrist, vår rocker, vår översociala pladderapa, vår strummis, min chillkamrat. min bästa vän. grattis ! <3

Idag har vi bara haft julmys i skolan, pepparkakor och mattekluringar, woho! haha, snart skall jag till tand-doktorn. hoppas jag har skött mig och inte har några hål, :)

Idag blir det lite julshopping annars med Hugolito, sen hem till Jonas och fira han med hans familj, käka tacos o massa onyttigheter, sen softa hela kvällen :) perfekt början på ett lov ! yes, fan vad skönt med lov. Det skall bli så  sjukt soft, det skall festas, bastas, hinka, umgås och chillas ! hell yeah, inget jävla lanande som alla jäkla geeks. :D

Dagens socker - att det är lov såklart !
Dagens salt - Tandläkare, fan vad jobbiga dom e.

image36

Kommentarer
Postat av: Johannaaaa

Grattis Jonas!

2007-12-20 @ 16:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0