Födelsedagsparty!

Igår blev ju ett drama isig , eller kanske inte men endå :P
Jag va hos jonas ett tag och svullade i oss fet mas och massa sånt, sen så skulle jag jonas och johan in till stan för att festa. men nej, det slutade med att vi satt hos willy och alla drac nånting förutom jag för min ekonomi är ju helt åt helvete ^^ sen pallade jag o jonas inte längr, så vi skulle ta bussen.

Vilken buss?

just fan, det va ju torsdag. Så vi började gå och lifta, fan vad folk e ohjälpsamma, vi matchade in båtrushen , men inte en enda ville stanna. ! fyfan, halv 1, på en torsdag.
Men sen kom det ett sånt dära asbra "familje" föräldrar, som också har haft ungdomar, som förstår precis hur drygt det e och gå hem ! så vi fick skuts hela vägen hem. Men men, vi hade ganska kul därute på vägen endån ^^ det blir ju vad man gör det till!

Idag så skall jag bowla med anna och max respektive annas familj :) Sen skall jag fira Julia ! image37


Du är en av dom bästa vännerna jag har, Du betyder jättemkt för mig och jag är så otroligt glad att jag träffat dig ! Grattis en gång till julia, älskar dig kompis ! <3


Kommentarer
Postat av: Juliiia ^^

Aaaw tack så mycket!! tycker verkligen desamma om dig!!

2007-12-21 @ 16:22:24
Postat av: julia,

fuuul bild!!!

2007-12-21 @ 16:23:26
Postat av: rasmuskaa

haha, den va ju söt ju :)

2007-12-21 @ 16:45:19
URL: http://rasmuskaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0