epik och dramatisering.

fyfaaan, den här veckan e kass.
Skolaskola,provprov, . aja, har suttit o nött in en massa historia precis, en massa onödigt vetande om saker som redan hänt, för folk som inte gillar att kolla frammåt ^^

haha, idag skulle ju jag o hugo simma, när vi kom dit så sa dom att det skulle stänga om en halvtimme, lite halvdrygt :P så då drog vi o skissa lite hos hugo. sen skulle jag ta bussen, bussarna som går nånting- 35 varje timme. 1 gång per dag går den 25. juste, 18.25 gick den, precis den bussen jag skulle ta. nästa gick 10. Kul! så jag krånglade hem mig tillslut och bestämde mig för o plugga svenska, nu har jag gjort det så nu får vi hoppas att man kan allt om den grekiska historian och om Trojakrigen o allt vad det är. !

Imorrn blir det hem till anna med max o softa :) myspys.


bara 10 dagar kvar !!!

" hellre möbelmässan än Idolfinalen asså, " - dagens citat av min kompis, och nej, hon e inte 40 +.  :)


/ r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0